کامران دانشجو سکوت را شکست
هبوط
اجتماعی فرهنگی

وزیر علوم پس از مدتها سکوت در خصوص دریافت نامه جنجالی رئیس جمهور برای برکناری روسای دو دانشگاه تهران و تربیت مدرس، امروز واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران دانشجو صبح امروز در حاشیه دیدار با روسا و معاونان وزارت علوم با اشاره به خبرها و تحليل‌هاي مختلفي كه در رسانه‌ها درخصوص انتشار نامه رئيس جمهور منعكس شده است، اظهار داشت: اينجانب نامه مذكور را اول بهمن 1391 يعني 58 روز قبل از انتشار آن، در حاشيه جلسه هيأت دولت دريافت نمودم و در همان زمان در ديداري صميمانه با رياست محترم جمهوري، توضيحات مورد نظر را به استحضار ايشان رساندم و پس از آن تاكنون دستور جديدي اعم از كتبي يا شفاهي در اين رابطه ابلاغ نگرديده است، بديهي است در چنين مواردي نظرات تبيين مي‌شود اما تصميم نهايي بر اساس رعايت موازين و سلسله مراتب با رئيس جمهور محترم است و اوامر صادره اجرا مي‌گردد.

وي افزود: طبق اظهار مشاور ارشد رياست جمهوري، رئيس جمهور محترم از رسانه‌اي‌شدن موضوع مكدر شده و به مسئولين ذيربط تذكر داده‌اند.

وزير علوم همچنين در توضيح اظهار عدم اطلاع مديركل حوزه وزارتي از ابلاغ چنين نامه‌اي بيان داشت: با توجه به گفتگوي حضوري با رئيس محترم جمهور و اينكه نامه دريافتي از طريق دبيرخانه و سيستم پيام دولت وصول نشده بوده بنابراين مطلب ايشان مبني بر عدم دريافت نامه در آن زمان صحيح است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 3393
بازدید کل : 89254
تعداد مطالب : 672
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1